×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

کاهش سرقت و تصادفات فوتي و افزايش پرونده های پليس فتا در قمجزییات واریز آورده مرحله جدید نهضت ملی مسکن قم اعلام شددولت باید برای رفع مشکلات فکری بکند و همه چیز را گردن تحریم نیندازدگاز ۶۰ مشترک بد مصرف در قم قطع شدوضعیت آب و خاک در استان قم نابسامان استپایگاه‌های آمریکا در سوریه زیر پای جوانان سوری لگدمال خواهد شد بازداشت اعضای باند کلاهبردار خانوادگی در قمبازدید کارکنان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از موسسه خیریه دارالاکرامِ قمتردد به سمت روستاهای بالادست کهک با زنجیر چرخ امکانپذیر استکشف، ضبط و معدوم‌سازی ۲ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم ضایعات مرغ در قمکهک در روز پنج شنبه تعطیل و فعالیت دستگاههای اجرایی بخش خلجستان با یک ساعت تاخیر تکریم خانواده ۵۰ شهید لبنانی توسط خادمان حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها پنجمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برگزار شدگفتمان اقتصادی دولت شهید رییسی، اقتصاد دست بسته و وابسته به توافقات دیپلماسی نبودتشدید نظارت بازرسان بر مصرف گاز در مراکز عمومی قمآغاز عملیات بارورسازی ابرها در استان قمآغاز پویش «به رسم حاج قاسم» در قم۲ شکارچی پرندگان وحشی در قم دستگیر شدندبهبود زیرساخت‌های اولیه شهر نبطیه لبناندو بازار روز جدید در قم تاسیس می شود
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم:
true
رشد ۳۰۰ درصدی سامانه‌های ثبت سرعت در قم
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی سامانه‌های کنترل سرعت و تأثیر آن در کاهش فوتی‌ها گفت: اولویت نصب سامانه‌های کنترل سرعت بر اساس آمار فوتی‌ها در معابر حادثه‌خیز است و کاهش آمار فوتی‌ها نشان می‌دهد که انتخاب مکان‌های نصب سامانه‌ها به‌درستی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛سیدوحید محسنی از برگزاری مناقصه برای ۳۶ سامانه جدید ثبت سرعت خبر داد و اظهار کرد: تا پایان سال جاری ۲۲ سامانه و تا پایان فروردین سال آینده، ۱۴ سامانه دیگر به سامانه‌های فعلی اضافه خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر، تعداد این سامانه‌ها از هفت مورد در سال گذشته به ۲۸ سامانه افزایش یافته که رشدی ۳۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به اولویت‌بندی نصب این سامانه‌ها بر اساس آمار فوتی‌ها در معابر حادثه‌خیز تصریح کرد: کاهش آمار فوتی‌ها نشان می‌دهد که انتخاب مکان‌های نصب سامانه‌ها به‌درستی انجام شده است.

محسنی در خصوص روند انتخاب معابر حادثه خیز گفت: شهرداری در انتخاب معابر حادثه‌خیز تنها نیست و آمار ارائه‌شده از سوی پلیس راهور نیز در روند انتخاب معابر حادثه‌خیز تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: پلیس همچنین دلایل و راهکارهایی نظیر نیاز به اصلاح هندسی یا نصب دوربین را اعلام می‌کند و این اطلاعات، همراه با داده‌های مطالعاتی اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری قم، مبنای تصمیم‌گیری برای نصب سامانه‌ها است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: پایان هرسال، لیست معابر حادثه‌خیز به همراه بودجه سالانه توسط پلیس راهور، اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری قم و مناطق هشت‌گانه تهیه و اولویت‌بندی می‌شود.

محسنی افزود: در مواردی که پروژه‌های عمرانی بزرگ مانند تقاطع غیر همسطح در حال اجرا باشند، نصب سامانه‌های ثبت سرعت به تعویق می‌افتد تا تأثیر این پروژه‌ها بر جریان ترافیکی بررسی شود.

وی گفت: در محورهایی که عملیات عمرانی در حال انجام است، مطالعات بیشتری برای تنظیم فاصله سامانه‌ها و بررسی رفتار ترافیکی انجام می‌شود.
پایان پیام

true

true
false
true