×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

حوزه‌ علمیه باید به‌روز و پاسخگوی مسایل جدید باشدهتل پارسیا بعنوان تنها هتل چهار ستاره ممتاز در استان قم معرفی شدراهیابی 19 نفر از قم به فینال چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریمپذیرش مقالات كارشناسان آبفای قم در پنجمین كنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایرانآغاز ساخت ۳۵ باب مدرسه در استان قم بخش‌های جدید مجموعه آبی آستان مقدس حضرت معصومه(س)افتتاح شددیدار استاندار قم با وزیر بهداشتکارکنان بسیجی، الگوی رفتاری و اخلاقی در دستگاه های اجرایی هستنداجرای طرح ضربتی پلیس راه قم در برخورد با خودرو های حمل بار در استان قمانعقاد تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی سپاه علی ابن ابی طالب با مرکز تحقیقاتی احیابسیج تداعی‌کننده معنای واژه‌های مقدسی همچون جهاد، حماسه، غرور، ایثار و شهادت استفرهنگی قمی پاداش بازنشستگی خود را به جبهه مقاومت اهدا کردمجاهدان عرصه جهاد مالی برای کمک به جبهه مقاومت در قم تجلیل می‌شوند توقیف ۱۸۷ کیلوگرم پنیر سنتی فاقد مشخصات بهداشتی در قماعتماد مردم قم به مرکز تماس تلفنی ۱۲۲ آبفا۵ هزار بسته معیشتی از قم به لبنان و غزه ارسال شدتصادف خودرو‌ی تیبا و سمنددرمحور کهک ۱۰ مصدوم برجای گذاشتتسریع در پروژه‌های برق‌رسانی و حل مشکلات ناترازی برقمسکن، اشتغال و امور فرهنگی نیازمندان و جوانان، اولویت مسئولان کشور باشدمسابقات بین‌المللی قرآن در ایران فضاسازی‌ها در مورد جایگاه قرآن نزد تشیع را محو کرده است
true
پذیرش مقالات كارشناسان آبفای قم در پنجمین كنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران
دو مقاله از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان قم در پنجمین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران پذیرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛پنجمین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران، آذرماه سال جاری به همت دانشگاه اصفهان و انجمن آب و فاضلاب ایران در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

در این رویداد علمی، دو مقاله از جعفر اعتقادی پور و قاسم معارف وند با عناوین «نقش کلیدی CRM و GIS در تحول دیجیتال شرکت‌های آب و فاضلاب» و «بررسی استراتژی‌های بهبود عملکرد در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم» پذیرفته شده و به ترتیب به صورت پوستری و شفاهی ارائه خواهد شد.

در مقاله اول، کارشناسان به بررسی ضرورت تحول دیجیتال و استفاده از سیستم‌های اطلاعات مکانی (GIS) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای مقابله با چالش‌های موجود در شرکت‌های آب و فاضلاب پرداخته‌اند.

 این مقاله به بررسی وضعیت استقرار GIS و CRM در شرکت‌های آب و فاضلاب پرداخته و ۳۳ راه‌حل کاربردی از GIS در پنج محور مختلف از فعالیت‌های این شرکت‌ها از جمله، «مدیریت شبکه»، «طراحی و آنالیز»، «فعالیت‌های میدانی»، «داشبوردهای عملیاتی» و «مدیریت ارتباط با مشتری» ارائه کرده است.

در مقاله دوم، جعفر اعتقادی پور و قاسم معارف وند به بررسی استراتژی‌های بهبود عملکرد در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم (مرکز ۱۲۲) از طریق تحلیل SWOT پرداخته و عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر عملکرد این دفتر را ارزیابی کرده‌اند.

نتایج این پژوهش‌ نشان می‌دهد که اتخاذ استراتژی‌های رقابتی و بهره‌گیری از نقاط قوت برای غلبه بر تهدیدها در این مرکز از اولویت‌های اصلی است.

یادآور می‌شود کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران با هدف ایجاد فضایی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تجربیات موجود در صنعت آب و فاضلاب کشور و تبادل‌نظر میان دانشگاهیان، محققین، مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار می‌شود.


پایان پیام

true

true
false
true