×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

فرهنگی قمی پاداش بازنشستگی خود را به جبهه مقاومت اهدا کردمجاهدان عرصه جهاد مالی برای کمک به جبهه مقاومت در قم تجلیل می‌شوند توقیف ۱۸۷ کیلوگرم پنیر سنتی فاقد مشخصات بهداشتی در قماعتماد مردم قم به مرکز تماس تلفنی ۱۲۲ آبفا۵ هزار بسته معیشتی از قم به لبنان و غزه ارسال شدتصادف خودرو‌ی تیبا و سمنددرمحور کهک ۱۰ مصدوم برجای گذاشتتسریع در پروژه‌های برق‌رسانی و حل مشکلات ناترازی برقمسکن، اشتغال و امور فرهنگی نیازمندان و جوانان، اولویت مسئولان کشور باشدمسابقات بین‌المللی قرآن در ایران فضاسازی‌ها در مورد جایگاه قرآن نزد تشیع را محو کرده استنرخ عوارضی آزاد راه تهران_ قم به ۱۵ هزار تومان رسیدمراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت در قم برگزار شدبازدید معاون رییس جمهور از بیمارستان های نور و مادر در قم اسرائیل دنبال ناکامی دولت ایران در کاهش تحریم‌هاسترونمایی از سامانه پاسخگویی به سوالات دینی مبتنی بر هوش مصنوعیسرپرست اداره کل حوزه استاندار و روابط عمومي» منصوب شد۲۰۰۰ برنامه در هفته بسیج در استان قم اجرا می شود۲۷ آبانماه ، روز بازماندگان حوادث ترافیکی و فرصتی برای تأمل شعب ویژه وقف و موقوفات در دادگستری قم راه‌اندازی می شودکلنگ مدرسه روستای خیرآباد قم به زمین زده شدبرگزاری همایش دیوان دعاوی ایران و ایالات متحده در دانشگاه قم
در جلسه شورای راهبردی اداره کل بازرسی آبفای کشور؛
true
ششمین جلسه شورای راهبردی و برنامه‌ریزی اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این جلسه، نظارت و بازرسی را از مهم‌ترین موضوعات حوزه مدیریت نوین برشمرد و گفت: کارکرد بهینه نظارتی در پیشرفت هر سازمانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمد امجد، ضمن مهم دانستن نقش نظارت و بازرسی در ارتقا سطح شرکت‌های آب و فاضلاب، از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قم و تلاش برای افزایش رضایتمندی مشترکان که منجر به کاهش شکایات مردمی شده، قدردانی کرد و افزود: روند رسیدگی به شکایات در این شرکت در یک سال اخیر مطلوب بوده است.

مهدی نظرزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم هم در این جلسه اهمیت نظارت و بازرسی در شرکت‌های آب و فاضلاب را به عنوان ابزار‌های کلیدی در مسیر بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهره‌وری دانست و گفت: با اجرای دقیق نظارت‌ها، می‌توان به شناسایی نقاط ضعف و مشکلات موجود پرداخته و راهکار‌های مناسبی برای رفع آنها ارائه داد. 

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان قم هم از اعتماد بالای مردم استان قم به مرکز تماس تلفنی ۱۲۲ این شرکت خبر داد و با اشاره به ثبت بیشترین درصد شکایات مردمی از طریق این سامانه افزود: رسیدگی به شکایات و مطالبات مردم و پیگیری مسائل از وظایف ذاتی ماست و شرکت آب و فاضلاب استان به این موضوع توجه جدی دارد.

عبدالحمید توکلی بینا مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ آبفای قم را جزو پیشگامان این عرصه در کشور بیان کرد و گفت: دسترسی آسان به خدمات، افزایش رضایتمندی مردم و سهولت ثبت درخواست‌ها و شکایات و پیگیری آنها از مزیت‌های این مرکز است.

پایان پیام

true

true
false
true