×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

اجرای طرح بهسازی "قبرستان نو" در قم متوقف شدهمایش «حزب‌الله زنده است» در قم برگزار می‌شود گردشگری سلامت و مذهبی در استان قم تقویت می شود انتخاب "بهنام جو" بدون هیچ‌گونه توصیه و سفارش انجام شدجزییات برنامه تشییع پیکر پزشک شهید ایرانی ساکن بیروت در قم و تهرانکار در جبهه حق و اسلام باید جهادی باشداز همه مردم بابت کاستی‌ها در خدمت حلالیت می‌طلبمراه اندازی فرودگاه و منوریل از خواسته‌ها و مطالبات مردم قم استبرخورد کامیون و پژو دو کشته و مصدوم برجا گذاشتآئین تودیع و معارفه استاندار قم آغاز شدمشکل گرد و غبار استان قم در مجلس شورای اسلامی بررسی شدنیم تن مواد مخدر کشف و 7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قم منهدم شدنخستین دستگاه آنژیوگرافی چشم در قم به بهره برداری رسیدباند سارقان قطعات و لوازم ۹۰ خودرو در قم به دام افتادندمراسم معارفه و تودیع استاندار قم، فردا برگزار می شودحریم تپه باستانی قلی درویش قم اصلاح شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم معرفی شدپذیرش ۵۴۵ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی قمهشتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در قم به کار خود پایان داد«کلینیک ایرانیان» قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شد
نماینده مردم قم در مراسم معارفه و تودیع استاندار قم:
true
راه اندازی فرودگاه و منوریل از خواسته‌ها و مطالبات مردم قم است
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی: شهر قم تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد و یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم و مراجع قم تکمیل طرح هایی همچون فرودگاه ومنوریل قم است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛حجت الاسلام قاسم روانبخش صبح پنحشنبه در مراسم تودیع معارفه استاندار قم که در سالن همایش مدرسه امام کاظم علیه السلام برگزار شد گفت: قم استان مهمی است و در طول سال میزبان میلیون‌ها نفر از زائران کریمه اهل بیت علیهم السلام است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قم پایتخت تمدنی جهان تشییع است و بزرگترین حوزه علمیه شیعی در این شهر قرار دارد و صد‌ها امامزاده در این دیار آرمیده است.

روانبخش بیان کرد: انقلاب اسلامی بی نام امام راحل در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست و نام، اما قرین با نام قم است و قم دارای مردمان انقلابی و معنوی در طول تاریخ است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قم در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و در حوزه عمرانی اقدامات و قدم‌های بزرگی برداشته شده است.

وی اضافه کرد: تعیین تکلیف پروژه‌های مترو و مونوریل و گسترش بخش بهداشت و درمان و حل مشکلات ناترازی انرژی در بخش صنعت از جمله مشکلات قم است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در عرصه فرهنگی نیز باید به قم نگاه ویژه‌ای داشت و امروز مشکلاتی داریم و دشمن به خوبی فهمیده است که باید کانون فرهنگ و انقلاب را بزند.

وی بیان کرد: دشمنان برای قم هدفمند برنامه دارند و باید با وحدت و همدلی، قم را به جایگاه مطلوب آن رساند.
پایان پیام

true

true
false
true