×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

حریم تپه باستانی قلی درویش قم اصلاح شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم معرفی شدپذیرش ۵۴۵ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی قمهشتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در قم به کار خود پایان داد«کلینیک ایرانیان» قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شدتصادفات منجر به جرح در قم ۲ درصد افزایش یافتچهار طرح ورزشی در قم افتتاح شدویژه برنامه‌های ایام رحلت امامزاده موسی مبرقع اعلام شدستاد تسهیلات زائران شهرداری قم در امام‌زاده موسی مبرقع مسقر می شودپیام تسلیت خانه مطبوعات استان قم در پی شهادت بانوی فعال رسانه ای و همسر ایشان در لبنانبرخورد پلیس قم با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش"اکبر بهنام جو" سیزدهمین استاندار قم شدکمک ۱۰ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریالی مردم قم به جبهه مقاومتپل علی‌آباد نیزار قم به بهره‌برداری رسیدمجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم افتتاح شداجرای ۵۰ میلیارد تومان طرح هادی روستایی در قم۶۴۸ کیلوگرم فرآورده خام غیرمجاز در قم معدوم شدبیش از ۵۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در قم کشف شدپشتیبانی زنان از جبهه مقاومت ادامه راه حضرت زینب(س) استخدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد قم
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:
true
تصادفات منجر به جرح در قم ۲ درصد افزایش یافت
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در شهریورماه امسال، تصادفاتی که در این استان منجر به مصدومیت شده نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛عزت اله بهزادی نیا روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این مدت ۲ هزار و ۱۱ تصادف در این استان رخ داد که یک‌هزار و ۵۴۹ تصادف شهری و ۴۶۲ تصادف جاده‌ای بوده است.

وی اضافه کرد: در این تصادف‌ها ۲ هزار و ۵۸۰ نفر مصدوم شدند که یک‌هزار و ۸۵۵ نفر در تصادفات شهری و ۷۲۵ نفر در تصادفات شهری بوده‌است که یک‌هزار و ۲۰۱ نفر در محل حادثه درمان و یک‌هزار و ۳۶۶ نفر نیز برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته بهزادی نیا، در شهریورماه امسال ۲۹ هزار و ۳۰۱ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار و منجر به انجام ۱۰ هزار و ۳۹۵ ماموریت شد.

وی افزود: در مجموع ۹ هزار و ۵۳ مددجو که به دلایل مختلف از جمله بیماری، حادثه و تصادف با این مرکز تماس گرفته بودند، از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، ۹۱۲ ماموریت توسط موتورلانس، چهار ماموریت توسط اتوبوس آمبولانس و ۱۱ ماموریت نیز توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ انجام گردید.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد است.
پایان پیام

true

true
false
true