×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

برنامه های هفته گرامیداشت بیمه سلامت (28مهر‏-4آبان) اعلام شدمانور ریزش آوار ایستگاه و تونل مترو در قم اجرا شد۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم کشف شدبرترین‌های تولیدی و صنعتی قم تجلیل شدندشهردار قم شهادت شهردار نبطیه لبنان را تسلیت گفترئیس کل جدید دادگستری استان قم معرفی شدواکنش آيت الله محمد جواد فاضل لنکرانی به دقیق نبودن تاریخ ولادت و وفات حضرت معصومه سجمع‌آوری معتادان متجاهر در قم 38 درصد افزایش یافتبرگزاری دوره آموزشی پناهگیری در زمان وقوع زلزله در شهرستان کهکمردم قم با شهید نیلفروشان وداع کردندآیت الله اراکی از عوامل برنامه تلویزیونی «مکث» تشکر کردمهم‌ترین عوامل ریزگرد در قم قطع حقابه و کمبود آب استهیئت رئیسه شورای اسلای شهرستان کهک معرفی شدندجامعه مدرسین از مردم برای پیوستن به پویش «ایران همدل»دعوت کردسوگواره کریمه اهل بیت (س) در ۳۰ بقعه شاخص قم برگزار شدوداع با شهیدالقدس سردار نیلفروشان در قمجریان گاز در روستای مبارک آباد قطع می‌شوددستگیری ضارب محیط‌بان اصفهانی در قممراسم عزاداری وفات حضرت فاطمه معصومه در حسینیه دفتر آیت الله فاضل لنکرانی پلیس خط مقدم خدمت به مردم است
با حضور معاون اول قوه قضائیه ؛
true
رئیس کل جدید دادگستری استان قم معرفی شد
آیین تکریم حجت الاسلام علی مظفری و معارفه حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل جدید دادگستری استان قم با حضور معاون اول قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛در این مراسم از خدمات ۵ سال حجت الاسلام علی مظفری قدردانی و حجت الاسلام سید کاظم موسوی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان معرفی شد. 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم بر ضرورت کاهش اطاله دادرسی در محاکم قضائی تاکید کرد و گفت: ساز و کار رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم قضائی باید به گونه‌ای باشد که سرعت و دقت در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری تاکید کرد: مسئولان قضائی در بررسی و رسیدگی به پرونده ها، باید خودشان را در جایگاه مردم قرار دهند و با در نظر گرفتن احترام، عدالت و حق الناس به مردم خدمت کنند.

وی حل اختلافات با کمک معتمدین را کاری ارزشمند دانست و گفت: این اقدام دارای ثواب و قابل گسترش است.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه هم گفت: تمام دغدغه مسئولان نظام قضایی این است که با بهره گیری از تجارب و توانمندی افراد متخصص و با تقوا خدمات شایانی به عموم مردم داشته باشیم.

سیدمحمد آقامیری استانداری قم نیز در این مراسم، اقتدار امروز دستگاه قضا را تحقق بخش اهداف عالی نظام دانست.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل جدید دادگستری استان نیز با ارائه برنامه‌های خود گفت: با حفظ استقلال دستگاه قضایی، نهایت همکاری و هماهنگی را با دیگر دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خواهیم داشت.

وی تکریم قضات و توجه ویژه به عفاف و حجاب را نیز از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های خود در استان قم برشمرد و گفت: در این راه از نظر علما بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

توجه ویژه به موضوع حجاب و عفاف در دوره جدید مدیریت دادگستری قم

رییس کل جدید دادگستری استان قم گفت: موضوع حجاب و عفاف با توجه به شرایط شهر مقدس قم مورد توجه ویژه دوره جدید مدیریت دادگستری استان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم گفت: خرسندم که بعد از دو دهه دوری از شهر مقدس قم بار دیگر به این شهر بازگشته ام و قم در عرصه‌های علمی پیشتاز است.

رئیس کل جدید دادگستری استان قم بیان کرد: استان قم به لحاظ وجود بارگاه منور کریمه اهل بیت علیهم السلام، حوزه‌های علمیه و مسجد مقدس جمکران جایگاه ویژه ای دارد و متمایز از سایر استان‌ها است.

وی افزود: تلاش می‌شود تا در این دوره ارتباط با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه قم تقویت شود و دستگاه قضائی باید از رهنمودهای این عزیزان بهره مند شود.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: اجرای سندهای بالادستی دستگاه قضائی، تکریم مراجعان و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان و قضات از اولویت‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف در شهر مقدس قم بیان کرد: توجه به موضوع حجاب و عفاف از برنامه‌های ما است و معتقدیم در شهر مقدس قم باید توجه ویژه‌ای ای به این امر صورت گیرد.

رئیس کل جدید دادگستری استان قم گفت: تلاش می‌شود تا با حفظ استقلال دستگاه قضا همکاری و همراهی‌های خوبی با دستگاه‌های دولتی در موضوع مختلف داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حفظ و صیانت از همکاران مجموعه دستگاه قضائی در استان قم در دستور کار خواهد بود گفت: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و امید است در این دوره در این خصوص نیز توجه ویژه ای شود و چرا که معتقدیم که قم دارای قضات توانمند و نظریه پردازی است که می‌توانند برای سایر استان‌ها الگو باشند.

رئیس کل جدید دادگستری استان قم عنوان کرد: در استان قم کارهای خوبی در بخش‌های مختلف دستگاه قضائی صورت گرفته اما برخی از کارها نیز همچنان بر زمین مانده که باید آن را دنبال کرد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی پیش از این به مدت ۵ سال ریاست کل دادگستری استان فارس را بر عهده داشت.
پایان پیام

true

true
false
true