×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

حریم تپه باستانی قلی درویش قم اصلاح شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم معرفی شدپذیرش ۵۴۵ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی قمهشتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در قم به کار خود پایان داد«کلینیک ایرانیان» قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شدتصادفات منجر به جرح در قم ۲ درصد افزایش یافتچهار طرح ورزشی در قم افتتاح شدویژه برنامه‌های ایام رحلت امامزاده موسی مبرقع اعلام شدستاد تسهیلات زائران شهرداری قم در امام‌زاده موسی مبرقع مسقر می شودپیام تسلیت خانه مطبوعات استان قم در پی شهادت بانوی فعال رسانه ای و همسر ایشان در لبنانبرخورد پلیس قم با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش"اکبر بهنام جو" سیزدهمین استاندار قم شدکمک ۱۰ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریالی مردم قم به جبهه مقاومتپل علی‌آباد نیزار قم به بهره‌برداری رسیدمجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم افتتاح شداجرای ۵۰ میلیارد تومان طرح هادی روستایی در قم۶۴۸ کیلوگرم فرآورده خام غیرمجاز در قم معدوم شدبیش از ۵۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در قم کشف شدپشتیبانی زنان از جبهه مقاومت ادامه راه حضرت زینب(س) استخدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد قم
به پاس عملیات موفق و موثر «وعده صادق» انجام شد؛
true
اعطای نشان فتح توسط فرمانده کل قوا به سردار حاجی‌زاده
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا طی مراسمی به سردار امیرعلی حاجی‌‌‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «نشان فتح» اعطا کردند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛نشان فتح، به‌عنوان نماد عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام و فاتحان این عملیات‌ها انتخاب شده است. این نشان، از سه برگ درخت نخل و گنبد مسجد جامع خرمشهر و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

یادآوری می گردد:

حدود پنج سال قبل (ابان ۹۸) سایت رهبر انقلاب دستخطی بدون تاریخ از شهید تهرانی مقدم منتشر کرد که در آن، این شهید عزیز به رهبر انقلاب اعلام می‌کند موفق به تست موشک‌های فوق سریع (فراصوت) و ماهواره‌بر گردیده است.

با توجه به زمان شهادت این شهید والامقام، اینگونه به نظر می‌رسد که ایران قریب به یک دهه قبل از آن تاریخ به تکنولوژی طراحی و ساخت موشک‌های راهبردی دسترسی پیدا کرده بوده است.

این بدان معنی است تمامی زیرساخت‌های دولت جعلی اسرائیل از آن تاریخ می‌توانست در دقایق اندکی، قبل از رهگیری گنبد باصطلاح آهنین، آماج موشک‌های شلیک شده از سرزمین ایران قرارگیرد.

بی شک این خبر باعث آشفتگی و وحشت صهیونیست‌ها و عمال منطقه‌ایی آنها شد اما این روزها کابوس صهیونیست‌ها محقق شده. این دست نوشته درست زمانی انتشار یافت که رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی ادعا می‌کردند در صورت فعال شدن مجدد سایت‌های هسته‌ایی نطنز و فردو آنها را هدف قرار می‌دهند.

پایان پیام

true

true
false
true