×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

زنگ شکوفه‌ها برای ۳۰ هزار دانش‌آموز اول ابتدایی استان قم نواخته شددانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم افتتاح شددفتر نمایندگی ایران در مجمع جهانی فقه اسلامی افتتاح شدبیمارستان امیرالمومنین (ع) قم به پیشرفته ترین دستگاه تشخیص سرطان زتان مجهز شدارشد نظامی ارتش در قم : رژه نیروهای مسلح قم برگزار می شودبرنامه های هفته دفاع مقدس در استان قم اعلام شدزنگ جشن غنچه‌ها در قم نواخته شدپزشک قمی جوان 20 ساله ای را از مرگ حتمی نجات دادنمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در قم برپا شدگاز دستجرد قم فردا قطع می‌شودجریمه نقدی، سِزای خرید و فروش آرد بر خلاف ضوابط و مقرراترفع نقطه مستعد حادثه پیچ امام زاده جعفر ع محور راهجرد- سلفچگانخدمات اتوبوسرانی قم به دانش‌آموزان در هفته اول مهر رایگان استپیگیری ۴ همت بودجه برای مونوریل قمآتش‌سوزی ۳ هزار لاستیک فرسوده خودرو در قم !رقابت 200 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم قم استخدام افسری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ورود خودرو به استان قم 28 درصد افزایش یافتکلاهبردار ۱۱۲ میلیاردی با وعده فروش حواله خودرو دستگیر شدآتش سوزی در مرکز پسماند محدوده معدن شادقلی خان قم مهار شد
true
۲۵ منطقه هدف روستایی در قم برای توانمندسازی اقتصادی انتخاب شد
مجری بنیاد علوی قم گفت: در کل استان قم ۲۵ منطقه هدف روستایی انتخاب شده و تسهیل‎گران بنیاد در حال بررسی طرح‌های اشتغال و اهلیت‌سنجی آنها هستند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مجتبی ویژه گفت: بنیاد علوی در تلاش است تا با تمرکز بر چهار محور اصلی، خدمات بیشتری را به مناطق شهری و روستایی ارائه دهد.

مجری بنیاد علوی قم افزود: این چهار محور شامل سلامت و درمان، اشتغال و توانمندسازی اقتصادی، آموزش و تربیت، و فعالیت‌های جهادی است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم بنیاد علوی، ورود به تمامی شهرستان‌ها و شناسایی روستا‌ها به منظور تهیه و تدوین سند شناخت و توسعه مناطق هدف است.

مجری بنیاد علوی قم عنوان کرد: در حوزه سلامت، اردو‌های پزشکی و خدماتی در زمینه‌های سلامت دندان، سلامت چشم، و سلامت بانوان برگزار شده است.

ویژه در حوزه اشتغال و توانمندسازی اقتصادی بیان کرد: در کل استان قم ۲۵ منطقه هدف روستایی انتخاب شده و تسهیلگران بنیاد در حال بررسی طرح‌های اشتغال و اهلیت سنجی آنها هستند.

مجری بنیاد علوی قم در خصوص فعالیت‌های بخش آموزش و تربیت تأکید کرد: شناسایی دانش‌آموزان مستعد و نیازمند حمایت، از جمله اقدامات ضروری است که در حال اجرا است.

ویژه در ادامه به فعالیت‌های جهادی بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: در ایام عید غدیر، اقدام به توزیع شکر و برنج بین گروه‌های مردمی استان کردیم و همچنین اعزام زائر اولی‌ها به سفر اربعین نیز انجام شد.

مجری بنیاد علوی قم عنوان کرد: خدمات در زمینه محرومیت‌زدایی همچنان ادامه خواهد داشت و بنیاد علوی متعهد به بهبود شرایط زندگی در این مناطق است.
پایان پیام

true

true
false
true