×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

زنگ شکوفه‌ها برای ۳۰ هزار دانش‌آموز اول ابتدایی استان قم نواخته شددانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم افتتاح شددفتر نمایندگی ایران در مجمع جهانی فقه اسلامی افتتاح شدبیمارستان امیرالمومنین (ع) قم به پیشرفته ترین دستگاه تشخیص سرطان زتان مجهز شدارشد نظامی ارتش در قم : رژه نیروهای مسلح قم برگزار می شودبرنامه های هفته دفاع مقدس در استان قم اعلام شدزنگ جشن غنچه‌ها در قم نواخته شدپزشک قمی جوان 20 ساله ای را از مرگ حتمی نجات دادنمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در قم برپا شدگاز دستجرد قم فردا قطع می‌شودجریمه نقدی، سِزای خرید و فروش آرد بر خلاف ضوابط و مقرراترفع نقطه مستعد حادثه پیچ امام زاده جعفر ع محور راهجرد- سلفچگانخدمات اتوبوسرانی قم به دانش‌آموزان در هفته اول مهر رایگان استپیگیری ۴ همت بودجه برای مونوریل قمآتش‌سوزی ۳ هزار لاستیک فرسوده خودرو در قم !رقابت 200 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم قم استخدام افسری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ورود خودرو به استان قم 28 درصد افزایش یافتکلاهبردار ۱۱۲ میلیاردی با وعده فروش حواله خودرو دستگیر شدآتش سوزی در مرکز پسماند محدوده معدن شادقلی خان قم مهار شد
مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم:
true
مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم گفت:این میزان مرغ منجمد پس از ارسال نمونه به آزمایشگاه به دلیل آلودگی به باکتری سالمونلا، محموله با نظارت کارشناسان این اداره معدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛محسن حسینی گفت: این اقدام اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی، در راستای حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از توزیع محصولات غذایی غیرقابل‌مصرف صورت گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان و بازرسان فرآورده‌های دامی دامپزشکی با نظارت بر مراکز توزیع و فروش مواد غذایی، به‌طور مستمر از صحت و سلامت محصولات اطمینان حاصل می‌کنند و در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی، اقدام‌های لازم را به عمل می‌آورند.

حسینی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۳ هزار و ۷۹۹ کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف دام و طیور در این استان کشف و معدوم شد که از این میزان، ۸۸۸ کیلوگرم اسکلت مرغ غیرمجاز بوده که در یکی از مراکز عرضه کشف شده است.

به گفته مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم، بازرسان اداره کل دامپزشکی قم از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۶ هزار و ۶۸۰ بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و طیور انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: اداره نظارت بر بهداشت عمومی شهرستان قم متشکل از ۶ اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت از ساعت ۶ تا ۲۱ در سطح شهر و در اداره دامپزشکی شهرستان قم فعالیت می‌کنند.

مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم بیان کرد: علاوه بر این‌که در تمامی مراکز تحت نظارت دامپزشکی مسوولان و ناظران فنی و بهداشتی به‌طور تمام‌وقت مشغول هستند؛ بازرسان فرآورده‌های از سایر مراکز از جمله قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، کبابی‌ها و رستوران‌ها بازرسی انجام می‌دهند.

مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم تاکید کرد: همشهریان می‌توانند نقطه نظرات، پیشنهاد‌ها و شکایت‌های خود را به سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی و یا با شماره تلفن‌های ۳۶۶۴۲۷۹۰ و ۳۶۱۲۳۴۵۶ اطلاع دهند.
پایان پیام

true

true
false
true