×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

زنگ شکوفه‌ها برای ۳۰ هزار دانش‌آموز اول ابتدایی استان قم نواخته شددانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم افتتاح شددفتر نمایندگی ایران در مجمع جهانی فقه اسلامی افتتاح شدبیمارستان امیرالمومنین (ع) قم به پیشرفته ترین دستگاه تشخیص سرطان زتان مجهز شدارشد نظامی ارتش در قم : رژه نیروهای مسلح قم برگزار می شودبرنامه های هفته دفاع مقدس در استان قم اعلام شدزنگ جشن غنچه‌ها در قم نواخته شدپزشک قمی جوان 20 ساله ای را از مرگ حتمی نجات دادنمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در قم برپا شدگاز دستجرد قم فردا قطع می‌شودجریمه نقدی، سِزای خرید و فروش آرد بر خلاف ضوابط و مقرراترفع نقطه مستعد حادثه پیچ امام زاده جعفر ع محور راهجرد- سلفچگانخدمات اتوبوسرانی قم به دانش‌آموزان در هفته اول مهر رایگان استپیگیری ۴ همت بودجه برای مونوریل قمآتش‌سوزی ۳ هزار لاستیک فرسوده خودرو در قم !رقابت 200 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم قم استخدام افسری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ورود خودرو به استان قم 28 درصد افزایش یافتکلاهبردار ۱۱۲ میلیاردی با وعده فروش حواله خودرو دستگیر شدآتش سوزی در مرکز پسماند محدوده معدن شادقلی خان قم مهار شد
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم:
true
باید حسن نیت مسولین ایمنی به کارفرمایان ثابت شود
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛وحید وزیری راد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان دیدار و گفتگو کرد.

وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد.

وی با بیان اینکه در انجام کارها باید هدف داشته باشید، افزود: پاکدستی و  فساد ستیزی از ارکان مهم در پیشبرد اهداف انجمن است. 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با تاکید بر اینکه باید حسن نیت مسولین ایمنی به کارفرمایان ثابت شود، تصریح کرد: در حوزه آموزش و پیشگیری باید تلاش مضاعفی انجام گردد تا ایمنی بر صنعت و ساختمان بیشتر حکمفرما شود.

وزیری راد از هیات مدیره جدید انجمن ایمنی خواست تا در برنامه های خود دیدار مراجع و بزرگان را در اولویت قرار داده تا نصایح و راهکارهای ایشان را در بهبود عملکرد این انجمن به کار گیرند.

وی انجمن صنفی ایمنی استان قم را شریک اجتماعی این اداره کل خواند و حضور در جشنواره های پژوهشی و انجام امور رفاهی برای اعضا و خانواده ایشان را از برنامه هایی عنوان کرد.
پایان پیام

true

true
false
true