×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

زنگ جشن غنچه‌ها در قم نواخته شدپزشک قمی جوان 20 ساله ای را از مرگ حتمی نجات دادنمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در قم برپا شدگاز دستجرد قم فردا قطع می‌شودجریمه نقدی، سِزای خرید و فروش آرد بر خلاف ضوابط و مقرراترفع نقطه مستعد حادثه پیچ امام زاده جعفر ع محور راهجرد- سلفچگانخدمات اتوبوسرانی قم به دانش‌آموزان در هفته اول مهر رایگان استپیگیری ۴ همت بودجه برای مونوریل قمآتش‌سوزی ۳ هزار لاستیک فرسوده خودرو در قم !رقابت 200 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم قم استخدام افسری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ورود خودرو به استان قم 28 درصد افزایش یافتکلاهبردار ۱۱۲ میلیاردی با وعده فروش حواله خودرو دستگیر شدآتش سوزی در مرکز پسماند محدوده معدن شادقلی خان قم مهار شددومین نمایشگاه ایران نوشت در قم افتتاح شدموانع و راهکار‌های توسعه صادرات محصولات ایرانی به آفریقا بررسی شدقاریان قرآن با امام عصر (عج) تجدید عهد کردندآیین نخستین شب ارتحال آیت‌الله محفوظی در مسجد اعظم قم برگزار شدپیکر آیت‌الله محفوظی در قم تشییع و به خاک سپرده شدکشف بیش از ۷ کیلوگرم مواد مخدر« گُل » در قم
true
دستگاه‌های پیشرفته درمان سرطان در قم راه اندازی شد
مرکز صدرا در سال پذیرای ۷۲۰ بیمار سرطانی برای درمان رادیوتراپی است. همچنین سالانه بیش از ۱۱ هزار بیمار مبتلا سرطان در این مرکز از خدمات شیمی‌درمانی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛بخش رادیوتراپی مرکز صدرا مجهز به دو دستگاه شتاب‌دهنده خطی با انرژی بالا از شرکت‌های الکتا انگلستان و توموتراپی Radixact۹ از Accuray آمریکاست.

دستگاه توموتراپی مرکز صدرا در حال حاضر در انبار دانشگاه علوم پزشکی قم است.

این دستگاه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خریداری شده و ان‌شاءالله تا پایان شهریورماه با انجام عملیات زیرسازی در این مجموعه نصب خواهد شد و در تلاشیم تا پایان پاییز بتوانیم با گرفتن مجوزها از این دستگاه برای درمان بیماران بهره برداری کنیم.

دکتر سعید کریمخانی زندی، نایب‌رئیس شرکت طب پرتو صدرا قم نیز گفت:در زمانی که مرکز طب پرتو صدرا آغاز به کار کرد هیچ مرکز درمانی‌ای در حوزه سرطان در قم فعالیت نداشت و بیماران قمی مجبور بودند علاوه بر رنج بیماری، زحمت رفت‌وآمد به پایتخت را هم تحمل کنند.

این مرکز درمانی بعد از شروع به کار و تلاش هیئت مدیره و همکاران خود توانست به مجموعه معتبری در حوزه درمان سرطان تبدیل شود و بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان از شهرهای اراک، ساوه، گرمسار و کاشان به قم مراجعه می‌کنند و در این مرکز درمان می‌شوند.

شیمی‌درمانی بدون ریزش مو 

دکتر فاطمه زاهدی متخصص رادیو آنکولوژی:در بخش شیمی‌درمانی این مرکز از دستگاه دیگنی‌کپ استفاده می‌شود که تا ۷۵ درصد احتمال ریزش مو را کاهش می‌دهد.

پایان پیام

true

true
false
true