×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

زنگ جشن غنچه‌ها در قم نواخته شدپزشک قمی جوان 20 ساله ای را از مرگ حتمی نجات دادنمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در قم برپا شدگاز دستجرد قم فردا قطع می‌شودجریمه نقدی، سِزای خرید و فروش آرد بر خلاف ضوابط و مقرراترفع نقطه مستعد حادثه پیچ امام زاده جعفر ع محور راهجرد- سلفچگانخدمات اتوبوسرانی قم به دانش‌آموزان در هفته اول مهر رایگان استپیگیری ۴ همت بودجه برای مونوریل قمآتش‌سوزی ۳ هزار لاستیک فرسوده خودرو در قم !رقابت 200 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم قم استخدام افسری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ورود خودرو به استان قم 28 درصد افزایش یافتکلاهبردار ۱۱۲ میلیاردی با وعده فروش حواله خودرو دستگیر شدآتش سوزی در مرکز پسماند محدوده معدن شادقلی خان قم مهار شددومین نمایشگاه ایران نوشت در قم افتتاح شدموانع و راهکار‌های توسعه صادرات محصولات ایرانی به آفریقا بررسی شدقاریان قرآن با امام عصر (عج) تجدید عهد کردندآیین نخستین شب ارتحال آیت‌الله محفوظی در مسجد اعظم قم برگزار شدپیکر آیت‌الله محفوظی در قم تشییع و به خاک سپرده شدکشف بیش از ۷ کیلوگرم مواد مخدر« گُل » در قم
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم خبرداد؛
true
تأمین برق خورشیدی برای ۳۰ تقاطع هوشمند شهر قم
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از اختصاص برق پایدار با انرژی خورشیدی برای ۴۰ تقاطع هوشمند شهر تا ابتدای پاییز سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛سید وحید محسنی امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اجرای طرح اتصال چراغ‌های تقاطع‌های هوشمند قم به برق پایدار اظهار کرد: در این زمینه قراردادی برای تعداد ۴۰ تقاطع هدف بسته شد.

وی افزود: در زمان شروع کار ۴۶ تقاطع زمان‌دار در قم وجود داشت که قرارداد با ۴۰ تقاطع بسته شد و در حال حاضر نزدیک به ۵۴ تقاطع زمان‌دار در سطح شهر قم وجود دارد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم ادامه داد: از این ۴۰ تقاطع که برای اجرا در دست است، ۱۰ تقاطع به برق اضطراری UPS متصل است و ۱۰ تقاطع دیگر تا ۱۵ شهریور متصل می‌شود و در مجموع از هدف ۴۰ عدد، تعداد ۲۰ تقاطع انجام و تا پایان شهریور به ۳۰ عدد می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه در قراردادی که بسته شد برق پایدار با استفاده از سامانه خورشیدی تأمین می‌شود، گفت: سامانه‌های UPS نصب شده به‌صورت موقت مورداستفاده است و برق همگی تقاطع‌ها با سامانه خورشیدی تأمین خواهد شد.

محسنی افزود: باطری‌های شارژ شده توسط سامانه خورشیدی تا ظرفیت نزدیک به ۳ و نیم ساعت شارژ انجام می‌دهد و ازاین‌رو خاموشی در تقاطع‌ها اتفاق نمی‌افتد.

وی عنوان کرد: ابتدا مرحله هوشمندسازی تقاطع‌ها به طور کامل اجرا می‌شود در مرحله بعدی طرح پیاده‌سازی برق خورشیدی اجرا خواهد شد.
پایان پیام

true

true
false
true