×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

آیت‌الله سعیدی قهرمانی روح‌الله رستمی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتسومین مدال طلا پارالمپیک بر گردن حسین گلستانی آویخته شدآیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور در قم برگزار شدسال جدید تحصیلی حوزه‌ های علمیه آغاز شدتاکید استاندار قم بر اجرای طرح‌های تشویقی برای تسهیل ازدواج و فرزندآورینمایشگاه یاد یاران در قم برپا می‌شودیادواره ۸۳ شهید دهستان نیزار قم برگزار شدبازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قمکاهش 15 درصدی تعداد زائران اربعین اعزامی با ناوگان عمومی دراستان قمسفیر سودان به حرم مطهر حضرت معصومه(س)مشرف شدبرخورد دو خودروی سواری در محور دلیجان به قم با 8 کشته و مجروحخدمت‌رسانی به زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی در منطقه ۲ شهر قم اختصاص یافتافتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهدای جبهه مقاومت در ورجاننزدیک به دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قم پرداخت شدقاچاق سوخت یارانه‌ای به جای صادرات هیدروکربن در قمتقاطع غیر همسطح باغیک_تفرش به بهره برداری رسیدنصب تابلو هشدار خطر غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه های قمکمبود پارکينگ معضل اصلی ترافيک در شهر قمنشست مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد
true
دعوت استاندار قم از مردم برای حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری
استاندار قم با صدور بیانیه ای از عموم مردم بصیر و انقلابی استان قم جهت حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛این روزها دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ، آماده برگزاری منظم و دقیق چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در استان قم می‌شوند. 

در همین راستا آقای دکتر سید محمد آقامیری استاندار محترم قم ،با صدور بیانیه ای از عموم مردم  استان قم جهت رقم زدن حماسه ای دیگر دعوت بعمل آورد .

متن بیانیه به این شرح می باشد:

«بسمه تعالی»
مقام معظم رهبری:
هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد.

حيات تابناك و پر بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي از نخستین روزهای استقرار خود تاکنون، بارها شاهد حماسه آفريني ملت آگاه و هميشه در صحنه بوده است .

عرصه های انتخابات از آن دست آزمون هاي بزرگ و سرنوشت سازی است كه عليرغم تمامي توطئه ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان اين ملت، همواره به صحنه هاي ناب و شورانگيزي از شكوه و عظمت همبستگی ملی و تجلي جلوه هاي بي نظيري از جمهوریت و مردم سالاري دينی نظام اسلامی تبديل شده اند.

اينك‌ و‌ در پی شهادت خادم پرتلاش جمهور ،حضرت آیت الله رئیسی‌ ،چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان فرصت ارزنده ديگري برای نمايش عزت، عظمت و سربلندي نظام و ترسیم افق هاي روشن و پر اميد برای آينده این مرز و بوم پرگهر و  در پیش داریم.

رجاء واثق دارم در چنین شرایطی، آحاد ملت شریف ایران، با تأسي به فرامين و منویات گهربار امامین انقلاب و در عمل به وصایای شهدای عزیز، حضورآگاهانه در انتخابات را حق مسلم و تکلیف دینی خود فرض کرده و برای پرشورتر شدن هر چه بیشتر فضای انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری اصلح، توانمند و در تراز انقلاب  و شهید رئیسی ،از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

به فضل الهي و با تلاش عوامل دست اندركار، مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور منظم و با مشارکت گسترده اقشار مختلف در استان قم مهیا شده است و ان شاالله عموم مردم انقلابی و بزرگ استان قم همگام با ساير ملت ايران، حضوری پرشور و مسئولانه را در انتخابات 8 تیرماه رقم خواهند زد.

اینجانب ضمن دعوت از مردم صبور، فهیم، بصیر و همیشه در صحنه استان قم برای حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف مقدس سیاسی، از درگاه پروردگار متعال برای تمام ملت ایران، آرزوی عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

به امید اعتلای هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعجیل در فرج یگانه منجی عالم بشریت ،حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.

دکتر سید محمد آقامیری
استاندار قم

 ۶ تیر ماه ۱۴۰۳
پایان پیام

true

true
false
true