- 20 خرداد 1403
- کد خبر 19618
- پرینت
- کپی لینک کوتاه
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛حجتالاسلام نگارشی دبیر قرارگاه مردمی حضور در قم در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت فعالیت های انتخاباتی ریاست جمهوری، عنوان کرد: اهمیت رسانه روز به روز در حال افزایش است و ذهن مردم و مدیران از رسانه تاثیر میپذیرد.
دبیر قرارگاه مردمی حضور با بیان اینکه قدرت رسانه از سلاح بیشتر است، اضافه کرد: اگر مسأله فلسطین جهانی شد به خاطر تاثیرگذاری رسانه بوده است.
وی ادامه داد: قرارگاه حضور با هدف مشارکت مردم در صحنه های مختلف انقلاب در بهمن ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرد و اولین هدف خود را حضور حداکثری در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ قرار داد که با حضور پرشور تشکل ها و گروه های مردمی در مرحله اول درخشید و این طرح در پنج استان مشهد، تهران، اصفهان، کرمان و کرج در حال اجرا است.
نگارشی بیان کرد: قم مرکز و خواستگاه انقلاب است به همین دلیل علاوه بر جریان سازی در جامعه، باید جریان های باطل را نیز از بین ببرد.
دبیر قرارگاه مردمی حضور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد راهبرد را مشخص کردند و بیان کردند که حماسه حضور در انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهدا است.
وی گفت: دو هدف کوتاه مدت را در قرارگاه دنبال می کنیم:هدف اول حفظ و افزایش مشارکتی است که به واسطه خون شهدای خدمت ایجاد شد و دومین هدف این است که با توجه به اینکه شهید رئیسی توانست با بن بست هایی که وجود داشت کشور را تا حدودی به ریل اولیه برگرداند، ملاک های اصلح را بر اساس شخصیت ایشان برای جامعه مشخص کنیم.
نگارشی با بیان اینکه برای تحقق این اهداف چند کمیته برنامه ریزی شده است، ادامه داد: حرکت بدون محتوا در فضای جامعه مثل یک سرباز بدون سلاح است به همین خاطر در کمیته تولید محتوا و پژوهشی کتاب نقطه وصل با موضوع شبهات انتخابات، کتاب ایمان امام (ره) و کتاب امید با موضوع چگونگی ترویج امید در جامعه منتشر شده است.
وی افزود: در کمیته آموزش و توانند سازی با راهبردی که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند تلاش می کنیم تولید محتواهای انجام شده را به خواص جامعه برسانیم زیرا خواص جامعه اگر جریان عمومی جامعه را حفظ نکنند ضربه تاریخی خواهیم خورد.
دبیر قرارگاه مردمی حضور اضافه کرد: استان قم به خاطر اینکه خاستگاه انقلاب است از نیروهای زیادی برخوردار است که در کمیته سازماندهی و عملیات تلاش شده است این نیروها طبق یک نقشه جامع حرکت کنند. در کمیته رسانه و هنر نیز تولید محتواهای انجام شده را در پلتفرم های داخلی و خارجی که عموم مردم حضور دارند نشر داده میشود.
وی با بیان اینکه در تبلیغ باید دو اتفاق رخ دهد : ابتدا قلب آرام شود سپس عقل اقناع شود، یادآور شد: همایش سراسری منتهی به روز انتخابات برگزار میشود.
نگارشی اظهار کرد: در شهادت شهدای خدمت ما شخصیت بی نظیری از دست دادیم اما در این حادثه یک الگوی جامع برای هر قشر معرفی شد و رسانه امروز باید این الگوها را حفظ کند.
پایان پیام