×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

آیت‌الله سعیدی قهرمانی روح‌الله رستمی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتسومین مدال طلا پارالمپیک بر گردن حسین گلستانی آویخته شدآیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور در قم برگزار شدسال جدید تحصیلی حوزه‌ های علمیه آغاز شدتاکید استاندار قم بر اجرای طرح‌های تشویقی برای تسهیل ازدواج و فرزندآورینمایشگاه یاد یاران در قم برپا می‌شودیادواره ۸۳ شهید دهستان نیزار قم برگزار شدبازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قمکاهش 15 درصدی تعداد زائران اربعین اعزامی با ناوگان عمومی دراستان قمسفیر سودان به حرم مطهر حضرت معصومه(س)مشرف شدبرخورد دو خودروی سواری در محور دلیجان به قم با 8 کشته و مجروحخدمت‌رسانی به زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی در منطقه ۲ شهر قم اختصاص یافتافتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهدای جبهه مقاومت در ورجاننزدیک به دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قم پرداخت شدقاچاق سوخت یارانه‌ای به جای صادرات هیدروکربن در قمتقاطع غیر همسطح باغیک_تفرش به بهره برداری رسیدنصب تابلو هشدار خطر غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه های قمکمبود پارکينگ معضل اصلی ترافيک در شهر قمنشست مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد
نظری منفرد:شهادت دکتر رئیسی فقدان بزرگی برای کشور است
true
آئین بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان که در حادثه سقوط بالگرد آسمانی شدند ، در حسینیه مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مراسم ختم شهادت خادم الرضا آیت الله رئیسی رئیس جمهور دلسوز، مردمی و خدوم و آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری امروز با حضور استاندار و مسئولین استان و اساتید و علماء حوزه علمیه قم و دیگر اقشار جامعه در حسینیه دفتر مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رحمه الله علیه در قم برگزار شد .

استاد حوزه علمیه قم در این مراسم با تمسک به آیه ۲۳ سوره احزاب «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» به تبیین شخصیت حقیقی و حقوقی خادم الرضا دکتر رئیسی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد افزود: در سالهای اخیر هجمه زیادی به روحانیت شد، دکتر رئیسی با ارتباطات و زحماتی که کشیدند روحانیت را به جایگاه خود برگرداندند.

استاد حوزه علمیه صداقت، مردم داری و پر تلاش بودن را از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: ایشان با همه اقشار جامعه ارتباط صمیمی برقرار می کرد و با همین حسن خلق در صحنه بین الملل اعتبار کسب کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد با تأکید بر اینکه شهید آیت الله رئیسی با خدمت صادقانه جایگاه ویژه ای در دنیا دارد، گفت: شهادت دکتر رئیسی فقدان بزرگی برای کشور است. مراسم همراه با تلاوت قران و نوحه سرائی مداحان اهلبیت (ع) همراه بود.

آیت‌الله رئیسی، رییس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم افتتاح سد مرزی قیزقلعه‌سی همراه با همتای آذربایجانی خود به شمال این استان در نزدیکی مرز همسایه شمال غربی کشورمان سفر کرده بود که در بازگشت به تبریز، بالگرد حامل وی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم محافظت و خدمه پرواز دچار سانحه شد و سقوط کرد. بر اثر این سانحه، همه مسافران این پرواز به شهادت رسیدند و آخرین برگ از سفرهای استانی آیت الله رئیسی، با شهادت وی در راه خدمت به وطن رقم خورد.
پایان پیام

true

true
false
true