×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

آیت‌الله سعیدی قهرمانی روح‌الله رستمی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتسومین مدال طلا پارالمپیک بر گردن حسین گلستانی آویخته شدآیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور در قم برگزار شدسال جدید تحصیلی حوزه‌ های علمیه آغاز شدتاکید استاندار قم بر اجرای طرح‌های تشویقی برای تسهیل ازدواج و فرزندآورینمایشگاه یاد یاران در قم برپا می‌شودیادواره ۸۳ شهید دهستان نیزار قم برگزار شدبازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قمکاهش 15 درصدی تعداد زائران اربعین اعزامی با ناوگان عمومی دراستان قمسفیر سودان به حرم مطهر حضرت معصومه(س)مشرف شدبرخورد دو خودروی سواری در محور دلیجان به قم با 8 کشته و مجروحخدمت‌رسانی به زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی در منطقه ۲ شهر قم اختصاص یافتافتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهدای جبهه مقاومت در ورجاننزدیک به دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قم پرداخت شدقاچاق سوخت یارانه‌ای به جای صادرات هیدروکربن در قمتقاطع غیر همسطح باغیک_تفرش به بهره برداری رسیدنصب تابلو هشدار خطر غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه های قمکمبود پارکينگ معضل اصلی ترافيک در شهر قمنشست مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد
سرتیپ پاسدار علی شمشیری:طوفان الاقصی مقدمه نابودی رژیم صهیونسیتی است
true
مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها دردانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛سردار سرتیپ پاسدار علی شمشیری جانشین مشاور مقام معظم رهبری در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دلهای حاج قاسم سلیمانی با تشریح وضعیت فلسطین، گفت: عملیات طوفان الاقصی مقدمه نابودی رژیم صهیونسیتی این غده سرطانی است.

وی افزود: زمانی رژیم صهیونسیتی یک هیبت پوشالی از خود ساخته بود و با همین تصور مردم فلسطین فکر می‌کردند نمی‌توانند در مقابل این رژیم ایستادگی کنند و وقت خود را با مذاکره تلف می‌کردند که رزمندگان حماس این تصور را درهم شکستند و هیبت پوشالی را فروریختند.

سردار سرتیپ پاسدار علی شمشیری تصریح کرد: تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی حمایت عملی از آرمان فلسطین ممکن نبود.

اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و رهنمود‌های امام خمینی رحمت الله علیه حمایت‌های خوبی شد که الآن نتیجه آن را شاهد هستیم و جبهه مقاومت با الهام از مکتب امام در مقابل ظلم ایستاده است.

جانشین مشاور مقام معظم رهبری افزود: شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس متجلی شد و به همه نشان داد که می‌شود با ایمان و اتکا به خود در برابر اسکتبار ایستاد و پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه امروز توان موشکی ایران در پنج رده اول دنیاست، افزود: کشوری که روزی محتاج سیم خاردار بود امروز تحریم شده تا کالای نظامی صادر نکند.

سردار علی شمشیری افزود: امروز محور مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق و یمن قدرتمندتر از همیشه است و ما این را مدیون نقش شهدایی، چون سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم.

جانشین مشاور مقام معظم رهبری گفت: جبهه مقاومت بدون شک پیروز است چرا که رژیم صهیونسیتی بین مرگ و زندگی دست و پا می‌زند بنابراین به هر جنایتی دست می‌زند تا خود را حفظ کند.
پایان پیام

true

true
false
true