×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

آیت‌الله سعیدی قهرمانی روح‌الله رستمی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتسومین مدال طلا پارالمپیک بر گردن حسین گلستانی آویخته شدآیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور در قم برگزار شدسال جدید تحصیلی حوزه‌ های علمیه آغاز شدتاکید استاندار قم بر اجرای طرح‌های تشویقی برای تسهیل ازدواج و فرزندآورینمایشگاه یاد یاران در قم برپا می‌شودیادواره ۸۳ شهید دهستان نیزار قم برگزار شدبازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قمکاهش 15 درصدی تعداد زائران اربعین اعزامی با ناوگان عمومی دراستان قمسفیر سودان به حرم مطهر حضرت معصومه(س)مشرف شدبرخورد دو خودروی سواری در محور دلیجان به قم با 8 کشته و مجروحخدمت‌رسانی به زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی در منطقه ۲ شهر قم اختصاص یافتافتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهدای جبهه مقاومت در ورجاننزدیک به دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قم پرداخت شدقاچاق سوخت یارانه‌ای به جای صادرات هیدروکربن در قمتقاطع غیر همسطح باغیک_تفرش به بهره برداری رسیدنصب تابلو هشدار خطر غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه های قمکمبود پارکينگ معضل اصلی ترافيک در شهر قمنشست مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد
۹ دی روز پاسداشت آزمون بزرگ ملت ایران است
true
فتنه ۸۸ یک فتنه ولایت ستیز بود
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امت و ولایت، پاسداشت آزمون ملتی است که مردم عمق آن فتنه را فهمیده و این حماسه بزرگ را آفریدند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در جلسه هماهنگی چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: از ایام الله‌‌ها بایستی نهایت استفاده را در راستای پیشبرد انقلاب اسلامی داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان قم اذعان داشت: فتنه سال ۸۸ یک فتنه ولایت ستیزی بود و دشمن قصد داشت تا ولایت را از میان ببرد.

وی افزود: اگر ولایت فقیه در طول این چهل و پنج سال با توجه به فتنه‌های شوم دشمنان نبود، نظام جمهوری اسلامی کفن‌ها پوسانده بود.

سردار موحد تصریح کرد: درخشش و موفقیت روزافزون نظام جمهوری، از نعمت‌های ولایت است و این نعمت باید برای عامه مردم تبیین شود و آن را مغتنم بشماریم.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه امروز خاورمیانه‌‌ای برخلاف خواسته استکبار با محوریت مقاومت شکل گرفت است، گفت: شهید سلیمانی در سراسر دنیا شناخته شده است و امیدواریم با توسعه مکتب این شهید، شکل‌گیری تمدن اسلامی را سرعت پیدا کند.

فتنه ۸۸ یک فتنه ولایت ستیز بود/ ۹ دی روز پاسداشت آزمون بزرگ ملت ایران است

سردار موحد با اشاره به ۱۹ دی‌ماه روز قیام مردم قم، ابراز داشت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، قم شهر قیام و اقامه است و این قمی‌ها بودند که در شکل‌گیری نهضت نقش موثری داشتند ضمن اینکه قم همیشه مورد طمع دشمن واقع بوده است.

وی یادآور شد: در ایام الله‌ها همچون دهه بصیرت، بایستی به موضوع بصیرت افزایی در مدارس، دانشگاه و اقشار بیشتر پرداخته شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) خاطرنشان کرد: بنابر تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتقال پیام شهدا به نسل جوان، باید ابزارهای هنر بکار گرفته شود.
پایان پیام

true

true
false
true