×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

آیت‌الله سعیدی قهرمانی روح‌الله رستمی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتسومین مدال طلا پارالمپیک بر گردن حسین گلستانی آویخته شدآیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور در قم برگزار شدسال جدید تحصیلی حوزه‌ های علمیه آغاز شدتاکید استاندار قم بر اجرای طرح‌های تشویقی برای تسهیل ازدواج و فرزندآورینمایشگاه یاد یاران در قم برپا می‌شودیادواره ۸۳ شهید دهستان نیزار قم برگزار شدبازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قمکاهش 15 درصدی تعداد زائران اربعین اعزامی با ناوگان عمومی دراستان قمسفیر سودان به حرم مطهر حضرت معصومه(س)مشرف شدبرخورد دو خودروی سواری در محور دلیجان به قم با 8 کشته و مجروحخدمت‌رسانی به زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی در منطقه ۲ شهر قم اختصاص یافتافتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهدای جبهه مقاومت در ورجاننزدیک به دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قم پرداخت شدقاچاق سوخت یارانه‌ای به جای صادرات هیدروکربن در قمتقاطع غیر همسطح باغیک_تفرش به بهره برداری رسیدنصب تابلو هشدار خطر غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه های قمکمبود پارکينگ معضل اصلی ترافيک در شهر قمنشست مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد
مدیر حوزه علمیه جامعه الزهرا(س) خبرداد؛
true
آغاز پذیرش سراسری جامعه الزهرا (س)
مدیر حوزه علمیه جامعه الزهرا(س) گفت: پذیرش سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز آغاز شده است و تا ۱۹ دی ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛سیده زهره برقعی مدیر حوزه علمیه جامعه الزهرا(س) در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: حوزه علمیه جامعه الزهرا به دنبال تربیت بانوان فرهیخته‌ای است که الگوی عملی خود را حضرت زهرا(س) قرار داده‌اند. 

وی افزود: این مجموعه میزبان کلیه بانوانی است که به دنبال کسب علم و تاثیرگذاری در جامعه هستند، برنامه‌هایی که ما برای این بانوان داریم بسیار متنوع بوده و طلاب عزیی با هر موقعیت کاری و خانوادگی می‌توانند دل این حوزه تحصیل کنند. 

برقعی تصریح کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر فارغ التحصیلان جامعه الزهرا(س) در عرصه‌های مختلف موفق بوده‌اند؛ برای مثال در آزمون آموزش و پرورش امسال حدود ۳۵۰ نفر از طلاب جامعه الزهرا در این آزمون شرکت و نمره قبولی را کسب کردند، همچنین ۴۰ نفر از دانش آموختگان ما امسال در انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند. 

مدیر جامعه الزهرا(س) گفت: بحث انگیزه طلاب برای تحصیل در رشته علوم دینی اولین اولویت ما در پذیرش امسال است؛ همچنین به دنبال این هستیم امسال تعداد بیشتری استعدادهای برتر و نخبگان را جذب کنیم. 

وی با اشاره به آمار طلاب بین‌المللی درحال تحصیل، عنوان کرد: درحال حاضر ۲ هزار طلبه خارجی در جامعه الزهرا مشغول به تحصیل بوده و سال گذشته هزار نفر از طلاب خارجی فارغ التحصیل شدند. 

برقعی بیان کرد: امسال در مقطع سطح ۲، ۳ و ۴ پذیرش طلبه ایرانی را خواهیم داشت، ثبت نام تحصیل در جامعه الزهرا از امروز آغاز شده و تا ۱۹ دی ماه ادامه خواهد داشت. 

مدیر جامعه الزهرا(س) اشاره کرد: آزمون ورودی روز ۱۱ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در ۳۱ مرکز استان به صورت همزمان و هماهنگ برگزار خواهد شد. 

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان برای پذیرش می‌توانند به سایت Jz.ac.ir مراجعه کرده و یا باشماره ۰۲۵۳۱۱۱۲۲۲۲ تماس بگیرند.



پایان پیام

true

true
false
true