×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

آیت‌الله سعیدی قهرمانی روح‌الله رستمی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتسومین مدال طلا پارالمپیک بر گردن حسین گلستانی آویخته شدآیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور در قم برگزار شدسال جدید تحصیلی حوزه‌ های علمیه آغاز شدتاکید استاندار قم بر اجرای طرح‌های تشویقی برای تسهیل ازدواج و فرزندآورینمایشگاه یاد یاران در قم برپا می‌شودیادواره ۸۳ شهید دهستان نیزار قم برگزار شدبازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قمکاهش 15 درصدی تعداد زائران اربعین اعزامی با ناوگان عمومی دراستان قمسفیر سودان به حرم مطهر حضرت معصومه(س)مشرف شدبرخورد دو خودروی سواری در محور دلیجان به قم با 8 کشته و مجروحخدمت‌رسانی به زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی در منطقه ۲ شهر قم اختصاص یافتافتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهدای جبهه مقاومت در ورجاننزدیک به دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قم پرداخت شدقاچاق سوخت یارانه‌ای به جای صادرات هیدروکربن در قمتقاطع غیر همسطح باغیک_تفرش به بهره برداری رسیدنصب تابلو هشدار خطر غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه های قمکمبود پارکينگ معضل اصلی ترافيک در شهر قمنشست مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان قم:
true
از خروج منابع بانک‌های قم به سایر‌ استان‌ها جلوگیری شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌های استان به ویژه بانک‌های خصوصی منابعی که از مردم قم جذب کرده‌اند را در استان‌های دیگر در پروژه‌های مختلف هزینه می‌کنند که این بزرگترین ناعدالتی علیه مردم شریف قم است و تقاضا داریم استاندار قم و معاون اقتصادی ایشان از این موضوع جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در خانه ملت، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم، بیان کرد: ابتدا لازم می‌دانم از زحمات آقایان امیدیان و قریشی معاونین اسبق استاندار بسیار تشکر کرده و امیدوارم در سمت جدیدشان مانند گذشنه عملکرد درخشانی داشته باشند.

وی افزود: همچنین برای آقایان نادری و غلامیان معاونین جدید استاندار آرزوی توفیق روز افزون کرده و امیدوارم باعث منشا خیر و برکت برای مردم قم باشند.

نماینده مردم قم در خانه ملت تصریح کرد: واقعیت این است که اگر‌ در قسمتی از امور کشور فردی نسبت به مردم و منافع آن‌ها کج‌روی و کم کاری کند، ما به عنوان نمایندگان ملت وظیفه داریم نسبت به آن مسئله ورود کرده و تذکرات لازم را ارائه دهیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه اقتصاد یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مدیریت استان باید به آن توجه داشت، استان قم در حوزه اقتصاد ظرفیت خوبی دارد که باید از آن به درستی استفاده کرد.

وی ادامه داد: شناخت اقلیمی همچون آب و هوا، وضعیت صنایع موجود از اصلی‌ترین ارکانی است که معاون جدید اقتصادی استاندار قم نسبت به آن باید اهتمام جدی داشته باشند.

ذوالنوری گفت: صنایعی که در شان مردم و جوانان قم و با مسائل فرهنگی قم سازگار است باید در استان ایجاد شوند، نیاز به این نداریم که به همه صنایع در قم اجازه فعالیت داده تا فعالیت آن‌ها مشکلات مختلف از جمله آلایندگی و... برای مردم ایجاد کنند.

وی در ادامه تشریح کرد: توجه به صنایع کوچک از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه آقای غلامیان قرار گیرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بانک‌های استان به ویژه بانک‌های خصوصی منابعی که از مردم قم جذب کرده‌اند را در استان‌های دیگر در پروژه‌های مختلف هزینه می‌کنند که این بزرگترین ناعدالتی علیه مردم شریف قم است.

نماینده مردم قم در خانه ملت عنوان کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر گزارشاتی رسیده است که یکی از بانک‌ها تسهیلاتی بیش از یک هزار میلیارد تومان را به یک مجموعه‌ای کلان که کار آن فروشندگی است اختصاص داده است.

وی افزود: این خیانت به مردم قم است؛ متاسفانه برخی افراد برای راه‌اندازی کار خود به چند صد میلیون تومان تسیهلات بانکی نیاز دارند اما در بروکراسی اداری چنان گم می‌شود که از گرفتن آن تسهیلات پشیمان می‌شود.

ذوالنوری در پایان اظهار داشت: از آقای غلامیان می‌خواهیم از همین ابتدا به این موضوع رسیدگی کرده و اجازه ندهند حق مردم قم ضایع شود.
پایان پیام

true

true
false
true