×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

اجرای طرح بهسازی "قبرستان نو" در قم متوقف شدهمایش «حزب‌الله زنده است» در قم برگزار می‌شود گردشگری سلامت و مذهبی در استان قم تقویت می شود انتخاب "بهنام جو" بدون هیچ‌گونه توصیه و سفارش انجام شدجزییات برنامه تشییع پیکر پزشک شهید ایرانی ساکن بیروت در قم و تهرانکار در جبهه حق و اسلام باید جهادی باشداز همه مردم بابت کاستی‌ها در خدمت حلالیت می‌طلبمراه اندازی فرودگاه و منوریل از خواسته‌ها و مطالبات مردم قم استبرخورد کامیون و پژو دو کشته و مصدوم برجا گذاشتآئین تودیع و معارفه استاندار قم آغاز شدمشکل گرد و غبار استان قم در مجلس شورای اسلامی بررسی شدنیم تن مواد مخدر کشف و 7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قم منهدم شدنخستین دستگاه آنژیوگرافی چشم در قم به بهره برداری رسیدباند سارقان قطعات و لوازم ۹۰ خودرو در قم به دام افتادندمراسم معارفه و تودیع استاندار قم، فردا برگزار می شودحریم تپه باستانی قلی درویش قم اصلاح شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم معرفی شدپذیرش ۵۴۵ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی قمهشتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در قم به کار خود پایان داد«کلینیک ایرانیان» قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شد
معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده:
true
عرصه زن و خانواده امروز مورد تهاجم سنگین غرب قرار دارد
معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده با بیان اینکه عرصه زن و خانواده امروز مورد تهاجم سنگین غرب قرار دارد، گفت: به منظور پیش‌گیری از بروز مشکلات، طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگین زوجین درکشور اجرایی شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛انسیه خزعلی در دیدار آیت الله علی رضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه، با بیان اینکه در عرصه تربیتی نیز نیازمند اقدامات جهادی و فوریتی هستیم، عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای بحث فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره‌ می‌زنند، در شرایطی که مشکلات فرهنگی در این زمینه تاثیرگذارتر است.

وی با اشاره به اینکه درتولید محتوا از ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در عرصه مطالبات بین المللی نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای حوزوی و دولت هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای تقابل با تهاجم مهاجم غرب باید فرهنگ‌سازی قوی‌تری داشته باشیم، یادآور شد: همچنین باید در عرصه‌های بین المللی نیز صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم.

خزعلی درادامه با اشاره به برخی از پزشکان درپی تغییر ذائقه جوانان، به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند ، اظهار داشت: برای این افراد تغییر جنسیت صورت نمی‌گیرد و در اصل مقطوع النسل می‌شوند و حدود ۵۰ درصد این افراد به خودکشی می‌رسند.

وی اضافه کرد: به دنبال ترویج فرهنگ غربی نیستیم، بلکه تلاش ما استفاده از افرادی است که با مباحث اسلامی آشنا بوده و در عرصه روانشناسی نیز تحصیل کرده باشند.

حوزه آماده همکاری مشترک در عرصه زن و خانواده‌است

مدیر حوزه های علمیه کشور نیز در این دیدار با اشاره به اینکه باید به سمت طرح‌های جامع همکاری حرکت کنیم، اظهار کرد: یکی از طرح‌های جامع حوزه علمیه با آموزش و پرورش است که در ۳۰ محور ازجمله طرح امین دنبال می‌شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها جزو طرح تحول حوزه است، مطرح کرد: در هرکدام از این تفاهم‌نامه‌ها یک دبیرخانه مشترک ایجاد شده و برنامه پنجساله نیز تدوین خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه نباید تنها به یک نقطه توجه کرد، عنوان کرد: در عرصه زن و خانواده نیز می‌توان طی یک برنامه مشترک در محورهای مختلف تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرد.

وی با بیان اینکه این محورها می‌تواند در عرصه بین الملل نیز باشد، خاطرنشان کرد: انجمن‌های متعدد و معاونت‌های مختلف حوزوی با موضوع زن و خانواده مرتبط هستند.

بازدید و سخنرانی در نمایشگاه روایت پیشرفت، از دیگر برنامه های معاون رییس جمهور در امور زن و خانواده در سفر روز شنبه خود به استان قم است.
پایان پیام

true

true
false
true