×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

آیت‌الله سعیدی قهرمانی روح‌الله رستمی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتسومین مدال طلا پارالمپیک بر گردن حسین گلستانی آویخته شدآیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور در قم برگزار شدسال جدید تحصیلی حوزه‌ های علمیه آغاز شدتاکید استاندار قم بر اجرای طرح‌های تشویقی برای تسهیل ازدواج و فرزندآورینمایشگاه یاد یاران در قم برپا می‌شودیادواره ۸۳ شهید دهستان نیزار قم برگزار شدبازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قمکاهش 15 درصدی تعداد زائران اربعین اعزامی با ناوگان عمومی دراستان قمسفیر سودان به حرم مطهر حضرت معصومه(س)مشرف شدبرخورد دو خودروی سواری در محور دلیجان به قم با 8 کشته و مجروحخدمت‌رسانی به زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی در منطقه ۲ شهر قم اختصاص یافتافتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهدای جبهه مقاومت در ورجاننزدیک به دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قم پرداخت شدقاچاق سوخت یارانه‌ای به جای صادرات هیدروکربن در قمتقاطع غیر همسطح باغیک_تفرش به بهره برداری رسیدنصب تابلو هشدار خطر غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه های قمکمبود پارکينگ معضل اصلی ترافيک در شهر قمنشست مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه قم در محکومیت جنایات اسرائیل:
true
سکوت در برابر جنایات این رژیم کودک کش ظلم به تمام بشریت و انسانیت است
بسیج دانشجویی دانشگاه قم در اعلام حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و برائت از رژیم کودک کش صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛متن کامل این بیانیه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
 
قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ
شما (ای اهل ایمان) با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و خوار گرداند و شما را بر آنها منصور و غالب نماید و دل‌های (پر درد و غم) گروهی اهل ایمان را (به فتح و ظفر بر کافران) شفا بخشد. 
(سوره مبارکه توبه، آیه شریفه ١۴)

رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمله به بیمارستان المعمدانی، بار دیگر کودکان زنان و غیر نظامیان زخمی را به خاک و خون کشید و خون هزاران مظلوم بی‌دفاع را بر زمین ریخت و مرتکب جنایتی هولناک شد.

کشتار گسترده زنان و کودکان بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی به عنوان مکانی که از نظر کنوانسیون‌های حقوق بشر مکان امن به شمار می‌آید؛ صورت گرفت و رژیم غاصب مانند همیشه با نقض قوانین آمره بین‌المللی انسانی خواست تا شکست مفتضحانه خود از جبهه مقاومت را با این عملیات ننگین بپوشاند. این جنایات را می‌توان آخرین دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی برای پنهان کردن ترس و ضعف خود برشمرد. 

????طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب نیز روشن است که شکست ترمیم‌ناپذیر رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی با هیچ جنایتی قابل جبران و ترمیم نیست و نابودی رژیم کودک‌کش و غاصب امری مسلم و قطعی می‌باشد. 

بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی قم اعلام می‌دارد که با تمام قوا به دفاع از ملت مظلوم فلسطین میپردازد. از نظر ما محاکمه این رژیم وحشی و تشکیل پرونده قضائی و محاکمه عاملان این جنایت‌ها و حامی اصلی آن یعنی دولت خونخوار آمریکا که با حمایت همه‌جانبه رسانه‌ای و نظامی در جنایت آن‌ها سهیم شده است؛ خواسته هر انسان آزاده‌ای است.

از همین جایگاه به تمامی وجدان‌های بیدار دنیا اعلام می‌کنیم هرگونه سکوت در برابر جنایت این رژیم کودک‌کش، ظلم به تمام بشریت و انسانیت است و ما جوانان بیدار و آزادی‌خواه از هیچ‌گونه حمایتی در قبال این ملت مظلوم دریغ نخواهیم کرد و با تمام قوا و تا آخرین قطره خون خود از جبهه مقاومت دفاع می‌نماییم. 
نصر من الله و فتح قریب
پایان پیام

true

true
false
true