×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

آیت‌الله سعیدی قهرمانی روح‌الله رستمی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتسومین مدال طلا پارالمپیک بر گردن حسین گلستانی آویخته شدآیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور در قم برگزار شدسال جدید تحصیلی حوزه‌ های علمیه آغاز شدتاکید استاندار قم بر اجرای طرح‌های تشویقی برای تسهیل ازدواج و فرزندآورینمایشگاه یاد یاران در قم برپا می‌شودیادواره ۸۳ شهید دهستان نیزار قم برگزار شدبازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قمکاهش 15 درصدی تعداد زائران اربعین اعزامی با ناوگان عمومی دراستان قمسفیر سودان به حرم مطهر حضرت معصومه(س)مشرف شدبرخورد دو خودروی سواری در محور دلیجان به قم با 8 کشته و مجروحخدمت‌رسانی به زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی در منطقه ۲ شهر قم اختصاص یافتافتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهدای جبهه مقاومت در ورجاننزدیک به دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قم پرداخت شدقاچاق سوخت یارانه‌ای به جای صادرات هیدروکربن در قمتقاطع غیر همسطح باغیک_تفرش به بهره برداری رسیدنصب تابلو هشدار خطر غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه های قمکمبود پارکينگ معضل اصلی ترافيک در شهر قمنشست مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد
true
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در حکمی «سیدسعیدرضا منتظری»را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان قم منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛طی حکمی از سوی ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، «سیدسعیدرضا منتظری» به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان قم منصوب شد.

در متن حکم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان خطاب به دکتر سید سعید رضا منتظری  آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان قم و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤلان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان قم منصوب می‌نمایم.

امید است،با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد، آئین‌نامه تأسیس و اداره بنیاد استان و مصوبات هیأت امنای  و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها همکاری با حضرتعالی را مبذول دارند. توفیق جنابعالی را در انجام این مسؤلیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، عضویت هیات علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران  و 50 مقاله داخلی و خارجی و 10 کتاب تالیفی و ترجمه، از جمله فعالیت‌های علمی سیدسعیدرضا منتظری است. وی مسئولیت نظارت و ارزیابی بر پژوهشگاه های استان قم، معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی، مدیریت عامل بنیاد خیرین و حامیان پردیس و مدیریت گروه فلسفه دین و ادیان پردیس فارابی را در سابقه دارد.
پایان پیام

true

true
false
true