×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

برنامه های هفته گرامیداشت بیمه سلامت (28مهر‏-4آبان) اعلام شدمانور ریزش آوار ایستگاه و تونل مترو در قم اجرا شد۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم کشف شدبرترین‌های تولیدی و صنعتی قم تجلیل شدندشهردار قم شهادت شهردار نبطیه لبنان را تسلیت گفترئیس کل جدید دادگستری استان قم معرفی شدواکنش آيت الله محمد جواد فاضل لنکرانی به دقیق نبودن تاریخ ولادت و وفات حضرت معصومه سجمع‌آوری معتادان متجاهر در قم 38 درصد افزایش یافتبرگزاری دوره آموزشی پناهگیری در زمان وقوع زلزله در شهرستان کهکمردم قم با شهید نیلفروشان وداع کردندآیت الله اراکی از عوامل برنامه تلویزیونی «مکث» تشکر کردمهم‌ترین عوامل ریزگرد در قم قطع حقابه و کمبود آب استهیئت رئیسه شورای اسلای شهرستان کهک معرفی شدندجامعه مدرسین از مردم برای پیوستن به پویش «ایران همدل»دعوت کردسوگواره کریمه اهل بیت (س) در ۳۰ بقعه شاخص قم برگزار شدوداع با شهیدالقدس سردار نیلفروشان در قمجریان گاز در روستای مبارک آباد قطع می‌شوددستگیری ضارب محیط‌بان اصفهانی در قممراسم عزاداری وفات حضرت فاطمه معصومه در حسینیه دفتر آیت الله فاضل لنکرانی پلیس خط مقدم خدمت به مردم است
true
مهلت ارسال آثارچهارمین جشنواره فیلم حوزه با عنوان اشراق با محوریت یکصدمین سالگرد بازتاسیس حوزه علمیه قم تا ۱۰ بهمن تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛این رویداد سینمایی حوزه  سه بخش دارد.

بخش اصلی که «اشراق» نام دارد و آثار مستند، فیلمنامه، فیلم داستانی و نقد فیلم را در بر می‌گیرد. این بخش موضوعاتی نظیر عدالت، سبک زندگی دینی، عفاف، تحکیم خانواده، نقد عرفان‌های نوظهور و فرق انحرافی، وهابیت و داعش، اخلاق، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی و فضای مجازی در بر می‌گیرد.

بخش جنبی یا «رواق» ویژه طلاب است. در این بخش آثار تولید شده از سال ۹۸ مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. طلبه و تبلیغ، طلبه و کارآفرینی، طلبه و خدمت‌رسانی، طلبه و تربیت، سبک زندگی طلاب، طلبه و فرهنگ، طلبه و شهید، طلبه و فضای مجازی و بانوان طلبه موضوعات مورد نظر این قسمت هستند.

و بخش ویژه یکصدمین سالگرد باز تاسیس حوزه علمیه قم که در این بخش عموم هنرمندان بدون محدودیت زمانی می‌توانند به موضوعاتی، چون مشاهیر و علمای حوزه علمیه قم، حوزه علمیه تشیع، طلاب غیر ایرانی و تاثیرگذاری آن‌ها در جهان اسلام، بازنمایی روحانیت، حوزه علمیه قم و مناسک دینی، نقش روحانیت در تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی ایران بپردازند.

علاقمندان تا دهم بهمن ماه فرصت دارند برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی film.eshragh.ir مراجعه کنند.
پایان پیام

true

true
false
true