×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

آیت‌الله سعیدی قهرمانی روح‌الله رستمی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتسومین مدال طلا پارالمپیک بر گردن حسین گلستانی آویخته شدآیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور در قم برگزار شدسال جدید تحصیلی حوزه‌ های علمیه آغاز شدتاکید استاندار قم بر اجرای طرح‌های تشویقی برای تسهیل ازدواج و فرزندآورینمایشگاه یاد یاران در قم برپا می‌شودیادواره ۸۳ شهید دهستان نیزار قم برگزار شدبازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قمکاهش 15 درصدی تعداد زائران اربعین اعزامی با ناوگان عمومی دراستان قمسفیر سودان به حرم مطهر حضرت معصومه(س)مشرف شدبرخورد دو خودروی سواری در محور دلیجان به قم با 8 کشته و مجروحخدمت‌رسانی به زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی در منطقه ۲ شهر قم اختصاص یافتافتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهدای جبهه مقاومت در ورجاننزدیک به دو هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قم پرداخت شدقاچاق سوخت یارانه‌ای به جای صادرات هیدروکربن در قمتقاطع غیر همسطح باغیک_تفرش به بهره برداری رسیدنصب تابلو هشدار خطر غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه های قمکمبود پارکينگ معضل اصلی ترافيک در شهر قمنشست مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد
true
امیرعبداللهیان: درصورت تحریم سپاه خروج از NPT متصور است!؟
چرا حرف وزیر محترم خارجه و ربط دادن «برجام و NPT» به «تحریم سپاه» اشتباه راهبردی بزرگیست؟

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛چرا حرف وزیر محترم خارجه و ربط دادن «برجام و NPT» به «تحریم سپاه» اشتباه راهبردی بزرگیست؟

چون:
۱. خروج از NPT باید تا الان بخاطر خروج قطعی آمریکا و ضمنی اروپا از برجام و عدم اجرای تعهداتشان صورت می‌گرفت که متاسفانه نگرفت و دولت مردمی هم تعلل کرد. 
۲. این حرف آقای امیرعبداللهیان برخلاف ظاهر جدی و جذابش یعنی «عقب نشینی از مطالبات برجامی» به درخواست «عدم تحریم سپاه»!؟
۳. ما هرگز نباید چنین کدی به غرب بدهیم که بخاطر عدم تحریم سپاه «منت سرمان بگذارد» اما از طرف دیگر «بدون اجرای تعهداتش» بتواند «جنازه برجام» را با انتظاری کردن اقتصاد و گرانی مکرر، «عامل دوپینگ انتخاباتی غربگراها یا ابزار شورش عمومی» کند‌.

✅نتیجه اینکه:
باید فورا تکلیف جنازه برجام (که غرب مشخصا با «زیاده خواهی دفاعی و موشکی و منطقه ای» قصد احیائش را ندارد) را مشخص کنیم که ظاهراً راهی نمانده جز «اعلام‌ پایان مذاکرات و خروج از NPT ».

????نکته مهم اینکه:
قطعا خطر «مکانیسم ماشه» بدتر از بلایی که «جنازه برجام» تا الان با «انتظاری و شرطی کردن و گرانی پلکانی ارز و سکه و نارضایتی شدید مردم» بر سر ایران آورد و‌ می آورد نیست.
بقول معروف: مرگ یکبار و شیون یکبار.
تاخیر بیشتر از این، دیگر عقلانی نیست!
ان وعد‌ الله حق
پایان پیام

true

true
false
true